tirsdag den 1. maj 2012

eBay køb

Jeg elsker eBay!! Og i april måned købte jeg lidt forskellige bageting. Tingene har kostet mellem 20-50 kr. ink. porto... Uhh I LIKE!
Der er kun 1,5 måned til jeg skal til New York, og jeg glæder mig så meget til Magnolia, NY cake og 1000 andre oplevelser. Hvad jeg bare se i NYC?

Her er de fem ting jeg har købt:

Silikone kageform
Denne form er oplagt til at lave en stor og høj sandkage i.

Wilton flower nail
Denne bruger man til at lave buttercreme blomter
Silikoneform
Dette er en silikoneform med 6 store halvcirkler. Brug den fx. til is eller chokoladefondant

Stor palet med buk
Sådan en er uundværlig når man laver store kager

Silikoneform
Dette er en silikoneform med 24 halvcirkler. Brug den fx. til fyldte chokolader

3 kommentarer:

  1. Jeg er også storforbruger af eBay og har sparet mange penge :D

    SvarSlet
  2. Godt tip! Jeg har faktisk aldrig brugt ebay selv om jeg handler meget på nettet :-)

    SvarSlet
  3. Det er lækkert med de penge man kan spare!:) Du burde sætte links ind til de forhandlere hvor du har tingene fra:)

    SvarSlet