lørdag den 3. marts 2012

Nye køb


Jeg elsker at købe kagetilbehør, og idag har jeg modtaget mine køb fra "Alt til kager". Jeg bestilte igår, og modtog det idag.


Jeg købte frysetørrede hindbær (Yay!) Jeg har lææænge ville købe disse, fordi de er så flotte at dekorere og pynte med. Mit næste projekt hvor disse indgår er flødeboller, og jeg glæder mig.


Og lakridspulver. Dette har jeg tænkt mig at bruge sammen med hvid chokolademousse, og lakridssmåkager.

Og chokolade på tube. Denne bruges til at skrive på kager med, og jeg er meget spændt på at prøve den.

Og til sidst glucose sirup. Jeg har savnet denne så meget. Jeg løb tør, og har bare ikke fået taget mig sammen til at købe en ny. Den er god at bruge til overtræksmarcipan og karameller blandt andet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar