lørdag den 10. marts 2012

Chokoladefestival 2012


Idag har min mand og jeg været til chokoladefestival inde i byen. Det er en masse stande med et stort udvalg af søde lækkerier. Alt fra fyldte chokolader, flødeboller, macarons og is.
Man fik uddelt nogle "chokoladeknapper" som man kunne bytte om til smagsprøver i standene. Der var meget at vælge imellem (ialt 40 stande), men jeg brugte alle mine chokoladeknapper på Nikolaos Strangas... Ihh jeg er pjattet med ham. Han er så sindsyg dygtig. Jeg brugte dem alle sammen på macarons, og hold nu kæft hvor smagte de godt! Passion - Lakrids - Saltkaramel.


Passion (min favorit)

Lakrids

Saltkaramel

Nikolaos Strangas viste hvordan man lavede den perfektemousse, og det var rigtig spændende. Og jeg vil inden længe lave et indlæg med denne metode.

 Ismageriet lavede lækre chokoladesoftice

Vi smagte også skumfiduser med flydende chokolade

Cofoco havde lavet sprøde chokoladecroissants

I næste indlæg vil jeg vise jer hvad jeg købte idag, der røg nemlig et par ting med hjem.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar